Automotive

13. března 2018 10:27

Koyo Bearings Česká republika s. r. o. pokračuje v modernizaci strojového parku

Dalším z řady strojů, které prošly kompletní modernizací, je otvorová bruska L9 ALS. Kvůli zastaralému systému řízení přestala být spolehlivá a byla dále nevhodná pro moderní ložiskovou výrobu.

Inzerce

V rámci modernizace byla ponechána jen původní tzv. šase, tedy hrubá nosná konstrukce stroje. Na původní šasi dodavatel osadil novou elektroniku, hydrauliku, motory včetně kompletního krytování a nového laku.
Dalším přínosem je stabilnější proces broušení dle požadovaných tolerancí v nižším cyklovém čase. Čas strávený na modernizaci externí firmou se pohybuje v rozmezí půl roku až rok, s ohledem na velikost zadání. Kompletní modernizace strojů a nákup nových bude pokračovat i v dalších měsících. Společnost Koyo Bearings Česká Republika s. r. o. je jedním z výrobních závodů nadnárodní korporace JTEKT, která sídlí v Japonsku. Ta je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí.

Redakčně zpracováno z www.koyobearings.cz

Mohlo by se Vám líbit

Milan Rajtár je novým šéfem největšího českého výrobního závodu Innomotics v Mohelnici

Společnost Innomotics vyvíjí a vyrábí ucelené portfolio nízkonapěťových a vysokonapěťových motorů, generátorů, převodových motorů, měničů pro střední napětí a vřeten. V České republice má téměř 4000 […]

Společnost Sandvik Coromant představila břitové destičky CoroCut® 2 s geometrií -RF pro vysoce přesné a bezpečné tvarové obrábění

Kromě toho do své nabídky zařadila také nástrojovou třídu GC1205 umožňující dosažení vynikajících výsledků při upichování a zapichování v žárovzdorných slitinách (HRSA) ve vystárnutém stavu […]

Tým japonských vědců vyvinul nový typ plastu, který se zcela rozpouští v mořské vodě

Pouze asi 9 % plastů na celém světě je skutečně recyklováno. Zbytek končí na skládce, ve spalovnách nebo v přírodě. Velká část plastů doputuje také do […]